[TUTORIAL] For Activate Windows 8 Pro Permanently + Windows 8 Desktop Gadget using KJ121026 [REPOST]


Salam semua..

Ok harini saya nak berkongsi satu software yang ditunggu-tunggu oleh pencinta Windows 8 yang ingin menAKTIFkan windows mereka kepada asli dan permanent (selamanya). Kerana selama ini kita telah di sajikan dengan aktivator yang sangat banyak dari cracker-cracker di luar sana. Tapi kesemuanya hanyalah untuk 180 hari sahaja. Sebelum itu kita juga digemparkan dengan hanya menggunakan SKYPE untuk mengaktifkannya. Ya iainya memang berkesan dan dapat aktif selamanya jika menggunakan CARA YANG BETUL. Tapi lebih ramai yang merungut dengan menggunakan SKYPE bahawa ada yang cakap leceh la itu la ini la...tetapi cara itu saya tidak nafikan iainya memang berkesan dan telah dicuba sendiri oleh saya juga....

Kali nie telah keluar satu software dan amat sesuai kepada yang rasakan menggunakan SKYPE itu leceh. Jadi anda boleh lah gunakan software nie. Ok nama software ini ialah  KJ121026. Ok kenapa nama dia begitu? Saya pun tidak pasti... tapi apa yang saya yakin ianya berasal dari KOREA. Saya nak INGATKAN bahawa tutorial ini hanya UNTUK ACTIVATE WINDOWS 8 PRO SAHAJA. Selain dari PRO tidak menjadi.

Ini adalah paparan pertama setelah anda menDOWNLOAD dan mengEXTRACT file ini.


Ok mula-mula sekali just simple step :-

1) Off Antivirus jika sudah install antivirus atau ALLOW jika Antivirus ada detect apa semasa anda ingin run.

2) Run as administrator

3) Tukar paparan kepada bahasa ENGLISH. Iaitu dengan tekan button English tersebut dan dah jadi macam kat bawah nie.



4) Ok for next step Click "Windows 8 + Server 2012"



5) Click "Install Pirate Activation"



6) Kemudian tunggu beberapa sec or minit dan iainya akan automatic closed.

7) Sila lihat "System Properties" anda. DAH GENUINE!!!

Mudah bukan?


Seterusnya saya nak kenalkan features lain yang terdapat dalam software ini. Sebenarnya ada banyak lagi features lain kalau anda nak tahu. Tapi saya tak nak dedahkan di sini. Saya harap anda explore lah sendiri untuk tahu dengan lebih lanjut.

Features yang ingin saya share ialah di namakan WINDOWS 8 DESKTOP GADGETS. Sebab apa saya nak share..sebab windows 8 tidak menyediakan gadget untuk penggunanya. (Hanya untuk yang berminat sahaja)

First step anda boleh follow langkah 1-4

2) Kemudian anda Click "Windows 8 Desktop Gadgets"



3) Klik je button NEXT dan NEXT sampai FINISH.

4) Windows 8 anda sudah terINSTALL WINDOWS 8 GADGETS.

Dapatkan aktivator ini di sini >>

Jika ada masalah untuk mendapatkan LINK DOWNLOAD sila lihat >> DI SINI

Jika anda mempunyai apa-apa masalah berkaitan dengan aktivator ini. Anda juga boleh bertanya >> DI SINI

Sekian itu sahaja perkongsian dari saya dan sahabat saya iaitu Ismii_Izzu (Credit for him).

Artikel ini telah disalin semula dari OMG! Hackers? HakCipta @ Angelezo
Pecah Kaca Pecah Gelas.. Haa Dah Baca Boleh La Balas...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Member of The Internet Defense League

Kenali Penulis

Muhd Izzul